Вітаємо на сайті Z-P.IN.UA, увійдіть або зареєструйтесь
Це питання, яке може стати актуальним і для власників вже старих машин з карбюраторним двигуном, і для тих, хто їздить на сучасній іномарці з інжекторним силовим агрегатом.
Вузол, що формує високовольтні імпульси в ланцюг запалення та (або) розподіляє запалення по циліндрах силових бензинових агрегатів, за традицією, називають трамблером (трамблер - від фр. trembleur - вібратор, переривник).
У класичному варіанті виконання трамблер складається з переривника струму низької напруги, розподільника струму високої напруги і вакуумних регуляторів випередження запалення. Але така побудова властива, швидше, карбюраторним системам, що йдуть у минуле.
Сучасні інжекторні іномарки оснащуються трамблерами без переривача (безконтактні системи), у яких функції переривника виконують одна чи кілька керованих котушок запалювання. Один із варіантів рішення – кожна свічка комплектується своєю котушкою.
Крім цього, на моделях провідних світових автовиробників трамблер не має «механіки» і у вузлі корекції кута випередження, із цим завданням справляється електронний блок керування двигуном. Якщо говорити зовсім точно, то далеко не всі сучасні трамблери можуть мати у своєму складі навіть розподільник. З функціями, покладеними на цей вузол класичного трамблера, в нових іномарках з успіхом справляються зовсім інші прилади, тому часто зустрічається ще одна назва трамблера - "переривник-розподільник" - мало підходить до позначення цього вузла системи запалення сучасних автомобілів.
© Z-P.IN.UA
Комментарии
Пока нет комментариев