Вітаємо на сайті Z-P.IN.UA, увійдіть або зареєструйтесь

Мова   Валюта
Z-P.IN.UA

Viber

Telegram

E-mail

Пн. - Пт. з 09:00 – 18:00
Сб. - Нд. вихідний

Замовити дзвінок

Замовлення дзвінка

Ваша заявка прийнята

Ми зв'яжемося з Вами протягом 15 хвилин

Каталог
У порівнянні немає товарів
У закладках немає товарів
У кошику немає товарів
1

У кошику немає товарів

Роль витратоміра повітря в роботі автомобіля

13.06.2016 Нет комментариев 127 переглядів

Правильна робота двигуна та автомобіля в цілому залежить від різних факторів. Але найголовніший з них – це співвідношення бензину та палива в горючій суміші, завдяки якій здійснюється робота двигуна. При цьому кожен режим роботи потребує особливої суміші, досягти оптимального співвідношення якої можливо тільки завдяки такому пристрої як витратомір повітря.


Екологічні вимоги до сучасних двигунів внутрішнього згоряння передбачають підтримку певного (стехіометричного) співвідношення повітря та палива у паливно-повітряній суміші на всіх режимах роботи. Тільки в цьому випадку каталічний нейтралізатор повністю видаляє шкідливі речовини у газах, що відпрацювали.

Для підтримки стехіометричного співвідношення компонентів паливно-повітряної суміші потрібна точна інформація про кількість (витрати) повітря, що всмоктується, яку надає витратомір повітря. Мірою витрати може виступати як об'єм, так і маса повітря, що всмоктується. Залежно від цього розрізняють два способи визначення витрати повітря: механічний та тепловий.

Механічний спосіб заснований на вимірі обсягу повітря пропорційного переміщенню заслінки. Тепловий спосіб передбачає вимірювання маси повітря відповідно до зміни температури чутливого елемента.

Витратомір повітря встановлюється у впускній системі між повітряним фільтром та дросельною заслінкою двигуна. Провідним виробником витратомірів повітря є фірма Bosch.

Механічний витратомір повітря

Механічний витратомір включає корпус з камерою, що демпфує, вимірювальну заслінку, зворотну пружину, демпфуючу заслінку, потенціометр і обвідний канал з гвинтом якості.

Принцип роботи витратоміра повітря побудований на переміщенні вимірювальної заслінки пропорційно величині потоку повітря. Вимірювальна заслінка, що демпфує заслінка та потенціометр розміщені на одній осі, що забезпечує прямий зв'язок між переміщенням заслінки та зміною опору потенціометра.

В даний час механічні витратоміри на двигуни внутрішнього згоряння не встановлюються.

Термоанемометричний витратомір повітря

Більш досконалими є витратоміри повітря, побудовані тепловому способі визначення масової витрати повітря, т. зв. термоанемометричні витратоміри повітря. Вони мають рухливих механічних елементів, характеризуються високою швидкодією, точністю і з особливості конструкції не залежить від температури повітря.


Термоанемометричний витратомір повітря (датчик масової витрати повітря) використовується в сучасних системах упорскування бензинових та дизельних двигунів Витратомір повітря включений до системи керування двигуном.

Залежно від конструкції чутливого елемента розрізняють такі види термоанемометричних витратомірів:

1) дротяний (Hot Wire MAF Sensor);
2) плівковий (Hot Film Air Flow Sensor, HFM).

Комментарии

Пока нет комментариев

Написать комментарий